niedziela, 9 czerwca 2013

Trochę prywaty 2 :)


Moja najukochańsza ! 


 Blisko mojego domu okociła się kotka, oto jeden z maluchów :) (Chyba przygarnę jednego)


Jedna z moich ulubionych czekolad, jest przepyszna ! // Wreszcie doszła do mnie przesyłka z Seche vite i restore- trwają testy :)


Mój prezent urodzinowy dla samej siebie, Geneva srebrny, jestem bardzo zadowolona // Gorąca czekolada na zimne dni :)


Nie ma to jak maminy ogródek :) // M. również o mnie pamięta :D 

Co chwilę zapominam robić zdjęcia dlatego mogą wydawać się trochę nudne, jak zrobi się cieplej porobię lepsze :)


27 komentarzy:

  1. Oba kociaki urocze! Ten malutki aż sie prosi o przygarniecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie proszą o przygarnięcie :)

      Usuń
  2. Kociaki po prostu przepiękne. u mnie też małe kotki ale na działce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czekoladki Lindt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kotka mojej mamy rowniez sprawila jej kilka maluchow i po wakacjach jednego przygarne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zastanawiam skąd wszyscy mają te butelki Coca-Coli :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba są już w każdym sklepie :)

      Usuń
  6. Kociaki lubię, ale tylko na zdjęciach :D
    czekolada jest pyszna, jednak moja ulubiona to milka :) zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milka jest dla mnie troszkę za słodka :) chyba, że smakowa.

      Usuń
  7. ja tam jestem psiarą ;D koty lubię oglądać, ale nie przepadam za ich towarzystwem ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pokazuj mi czekolady i to jeszcze z Lindta..jem stanowczo za dużo slodyczy ostatnio;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie kociaki, przygarnij! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...