poniedziałek, 3 czerwca 2013

TYGRYS- Tydzień 1 (Dzikie wyzwanie)



Wreszcie mam trochę czasu dla siebie i swojej paznokciowej manii. Teraz tylko czekam, aż znowu będą długie. Postanowiłam to uczcić biorąc udział w projekcie wymyślonym przez Orlicę. Co prawda jeszcze nie wiem jak przedstawię chrabąszcza, czy też kameleona, ale na tym zabawa polega.
Muszę się Wam przyznać, że przez 2 miesiące nie malowałam paznokci, więc gdy chwyciłam pędzelek ręka strasznie mi się trzęsła. Wypadłam z wprawy, dlatego mój wzorek przedstawiający tygrysie umaszczenie troszkę jest ubogi. Muszę z powrotem wpaść w rytm :)
Tymczasem dodaję również zdjęcie mojego natchnienia- czyli puchatkowego tygryska, którego jako dziecko uwielbiałam. Oczywiście mój kot też chciał być na zdjęciu :)
Zapraszam do zabawy !!




27 komentarzy:

  1. Podobaja mi się te tygrusie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Skoro tak twierdzisz to bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. faktycznie jak puchatkowy Tygrysek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaadnie, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dawno nie malowałam paznokci, ale dzisiaj mam zamiar to zmienić :D
    Śliczny wzorek, też uwielbiałam Tygryska ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jaki śliczny kotek;] paznokcie również;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodki Tygrysek czai sie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio chwyciłam pędzelki po dłuższej przerwie, ale o dziwo poszło dość sprawnie :) Twój tygrysek jest uroczy:) choć myślę, że lepiej prezentował by się na całej płytce, aniżeli tylko na końcówce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, na pewno następnym razem pokuszę się na całą płytkę:)

      Usuń
  9. Świetnie Ci wyszło!:) Bardzo pomysłowo!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, skromnie i z pazurem. Matko jak ja bym chciała mieć takie paznokcie jak Twoje, a nie każdy inaczej rosnący... :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...