środa, 5 czerwca 2013

Łupy/zakupy maja :)


Maj był dla mnie dość oszczędnym miesiącem. Obchodziłam w nim urodziny, więc parę rzeczy dostałam, a resztę kupiłam w bardzo okazyjnej cenie w Rossmannie. Szczególnie jestem zachwycona moimi pierwszymi lakierami Essie :) Jak tam Wasze łupy minionego miesiąca? 


Na pierwszy ogień idzie tonik oczyszczający z AA, który dostałam od rodziny i obecnie testuje. Również  balsam do ciała z tej samej firmy od dawna chciałam mieć i wpadł w moje ręce- wersja malinowa. W aptece znalazłam również małą Biodermę, jestem ciekawa czy będę nią zachwycona. No i oczywiście płyn micelarny z BeBeauty, uwielbiam go i zrobiłam sobie spory zapas.



Nawet nie wiecie jak bardzo ucieszyłam się kiedy mój M. podarował mi dwa lakiery z Essie- Go ginza, Fiji. Ten drugi miałam już na paznokciach i prezentował się przepięknie. W Rossmannie upolowałam mój pierwszy lakier (tak wiem, to dziwne) z Miss Sporty w numerze 030, seria Metal flip. Również od mojej rodzicielki otrzymałam oliwkę z Palomy, ponieważ zorientowałam się, że takowej nie mam w swoim pudełku, a jednak jest potrzebna w pielęgnacji paznokci.


Nie miałam żadnego cienia na całą powiekę, więc skusiłam się na Vanille od Miyo. Od mojego M. dostałam również pędzelek do rozcierania z AnnCo (z Natury). Znowu widać tu łupy z Rossmanna- kredkę od MaxFactor na linię wodną i zwykłą białą kredkę od Miss Sporty.


Blogosfera tak kusiła tymi pomadkami, że kupiłam aż trzy sztuki w bardzo korzystnej cenie. Mam numerki 01, 04 i 06 i póki co jestem bardzo z nich zadowolona, pomijając opakowanie oczywiście ;)

42 komentarze:

  1. Świetne zakupy ;) Ładne lakiery do paznokci .

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie mam tylko jeden cien od Miyo, ktory niestety zrzucilam na podloge i rozsypalam:D maja fajna pigmentacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zrobiłam z poprzednim cieniem tej firmy :(

      Usuń
  3. ile zapłaciłaś za mini biodermę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no trochę tego było, u mnie napewno skromniej... lubię kosmetyki z AA;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaje się z tą firmą :)

      Usuń
  5. Tak opakowanie pomadek z Wibo to prawdziwe zło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy już starte po dwóch użyciach :(

      Usuń
  6. lakiery śliczne. a co do pomadek z wibo, nadal nie rozumiem jak mogli rozbić przy nich tak wielką wtopę!

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę kiedyś zapolować na biodermę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie powiem czy warto czy nie :)

      Usuń
  8. Też skusiłam się na kredkę MF i Eliksiry, to był dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :D a kredkę w tym samym kolorze? :)

      Usuń
  9. Fajne zakupy. Z Essie będziesz zadowolona, na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo inaczej będę bardzo zawiedziona :)

      Usuń
  10. Pomadki z Wibo są świetne uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile zapłaciłaś za miniaturkę Biodermy?
    Lubię tą kredkę MF, a balsam AA pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12zł :) Pachnie jak malinowa mamba :D

      Usuń
  12. Zmysłową malinę i Essiaki -chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego używania. Piękne lakiery, zwłaszcza Essie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupujesz Miyo?
    A z Wibo mam 05 i 06. Jedne z lepszych, ale nie licząc opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Essie wybrałaś przepiękne kolorki, uwielbiam takie pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham pastele, wybór nie był więc przypadkowy :D

      Usuń
  16. Świetne zakupy! Jeszcze się nie skusiłam na te pomadki z Wibo. Miałam chwilę słabości i chciałam kupić. Na szczęście w porę się opamiętałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na szczęście? Tylko opakowanie jest takie marne ;)

      Usuń
  17. Ojej, jak ja kiedyś kochałam ten balsam do ciała! Może nie najlepiej nawilża, ale jak pachnie! Dzięki za przypomnienie o tym cudeńku, muszę znowu sobie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem zadowolona z pomadki Wibo Elixir..szkoda, że nie zrobili ładniejszych opakowań, bo aż żal na nie patrzeć:D. Ale sama pomadka naprawdę niezła.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie wiem, ja nigdzie nie mogę dorwać micela z Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...