niedziela, 30 czerwca 2013

Zużycia czerwca :)


Hej wszystkim :) W tym miesiącu lepiej poszło mi zużywanie i nawet udało mi się wykończyć dwa lakiery, z czego niesamowicie się ciesze. W rezultacie wszystko tak szybko mi poszło, że wczoraj musiałam jechać po awaryjne zakupy, ponieważ nie miałam w zapasie żadnego żelu, ani kremu do rąk. 
Jak tam Wasze zużycia? :)


Na pierwszy ogień idzie sól jodowo-bromowa od Bingo. Na pewno ją jeszcze kupie. Choruje na łuszczycę, więc idealnie sprawdziła do zdrowotnych kąpieli, gdzie pomagała mi zmagać się z problemami skórnymi. Niestety nie wiem gdzie stacjonarnie mogę ją dostać :(
Kolejną rzeczą był żel z Isany. Bardzo przyjemny, jednak konsystencja jak dla mnie za rzadka- KLIK
Olej kokosowy z KTC był moim zdecydowanym ulubieńcem. Widzę różnicę po używaniu go i też na pewno kiedyś do niego powrócę :)- o ile nie znajdę czegoś jeszcze lepszego- KLIK


Masło do ciała z Perfecty niestety nie powaliło mnie swoim zapachem i głównie przez to nie powrócę do tego wariantu zapachowego- KLIK.
Peeling z Perfecty ma przepiękny zapach! Szkoda, że cały produkt opiera się na parafinie, ale zapach wynagradza mi wszystko- KLIK
Mój ulubiony krem do rąk na okres zimowy-jesienny. To już moja druga tubka i za rok też na pewno kupie ten krem. Cztery Pory Roku urzekły mnie zapachem tego produktu, który kojarzy mi się bardzo miło. 


Jak już się chwaliłam- zużyłam dwa lakiery. Jeden z Wibo, który niestety już nie ma numerka i z Essence- Dress for a moment. Lakier liliowy był moim ukochanym i żałuje, że teraz w szafie Essence nie ma takiego koloru.
Serum do twarzy od Babuszki Agafii- bardzo się z nim polubiłam. Napisałam o nim osobny post- KLIK
Zwykłe płatki kosmetyczne z Carea. Do zmywania brokatów zupełnie się nie nadają, ale do pozbycia się makijażu są całkiem w porządku :)

36 komentarzy:

  1. Nie miałam nic :( Wszystko fajne.. Serum od babuszki super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wydenkowania lakierów! mi chyba nigdy się to nie uda :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to co pewien czas zdarza na szczęście :D

      Usuń
  3. Muszę w końcu kupić ten olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię czekoladowych peelingów z perfecty, bo zapach mi nie odpowiada :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie kocham ten zapach ! :D

      Usuń
  5. Czekoladowy peeling z Perfecty też używam i wkrótce trafi do denek, ja jestem z niego zadowolona, zapach boski a tłusta powłoka mi nie przeszkadza, nie muszę wtedy nakładać balsamu. Domowe SPA muszę koniecznie zaopatrzyć w sól jodowo-bromową, a liliowy lakierek super, też lubię takie odcienie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. to lakier do paznokci można zużyć do końca?!jak?!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zadaję sobie to pytanie :/

      Usuń
    2. A no można :D ale miałam je chyba z 2 lata :P

      Usuń
  7. Zuzyc 2 lakieryto jest cos :) U mnie w denku to się chyba długo nie pojawi :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te cudeńka z perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore denko, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie te masła perfecta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie przypadły masła z Perfecty a peelingu nie miałam i raczej się nie skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie przypadły Ci do gustu? :)

      Usuń
  12. Ja lubię to masło perfecty, zapach mi bardzo odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. am ochotę na ten olej kokosowy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny kolor lakieru :3 fajny post
    zapraszam do mnie: diylikeit.blogspot.com
    komentujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym komentujemy to ty tak na poważnie?

      Usuń
  15. lubię żel Iany mak, rzadki to fakt

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ten kolorek z Essence sliczny, szkoda ze juz go nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  17. zimowy krem do rąk mam i także bardzo go lubię :-)
    domyslam się, że jest w ciągłej sprzedaży? to dobrze :) ja dostałam go w zestawie i myślałam, że to taka edycja zimowo limitowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w sprzedaży ale tylko w okresie zimowym :)

      Usuń
  18. A ja za to mam mnóstwo żeli w zapasie ;D
    Na ten krem zimowy do rąk od dawna się czaiłam a nigdzie w sklepach go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś ten krem do rąk, ale niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też miałam, ale jednak wole zapach czerwonego :)

      Usuń
  20. Ciekawią mnie te peelingi z Perfecty ale najpierw muszę zużyc moje zapasy :) A denko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zużycia. Mi się jeszcze nie udało zużyć żadnego lakieru do paznokci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne denko :) Bardzo lubię te peelingi z perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  23. peelingi z perfecty bardzo lubię, maseł jeszcze nie miałam ale wszyscy nimi kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio dużo widzę te peelingi z perfecty, aż mnei naszła ochota :D

    OdpowiedzUsuń
  25. peeling z Perfecty dla mnie mógłby nie istnieć ;P bardzo się z nim nie polubiłam, a na wielu blogach czytam o nim idealne opinie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...