czwartek, 25 lipca 2013

Alterra- szampon z papają i bambusem


Cena: mniej niż 9 zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: Rossmann

Hej wszystkim! Już od dawna nosiłam się z zamiarem kupna jakiegoś szamponu z Alterry. Miałam z tej firmy maskę do włosów i olejek do masażu. Obydwa produkty się u mnie sprawdziły, więc liczyłam na to, że się nie zawiodę. Patrząc na półkę z ich szamponami wszystkich było sporo, tylko wersji z papają i bambusem została jedna buteleczka. Oczywiście pomyślałam sobie, że może coś w tym jest. 
Sam szampon zamknięty jest w plastikowym opakowaniu, w którym niestety nie widzimy ile produktu nam zostało. Szczerze tego nie lubię. Na butelce znajdziemy papierową naklejkę, która niestety po paru użyciach w nieestetyczny sposób się odkleja. 
Sam zapach produktu bardzo mi nie odpowiadał. Jak jedna z Was napisała, szampon pachnie pomarańczową oranżadą. Zgadzam się z tym i wolałabym żeby miał delikatniejszy zapach.
Konsystencja produktu jest dość rzadka, więc należy uważać żeby szampon nie wylatywał nam spomiędzy palców. Przez to buteleczka szybko sięga dna i zawartość starczyła mi na zaledwie parę być głowy.
Z włosami nie robił nic nadzwyczajnego. Rozczarowałam się. Ładnie mył, ale takie mycie mogę osiągnąć każdym szamponem. Nie obciążał włosów. Również nie sprawił, że były bardziej witalne- co producent opisuje. Mam nadzieję, że tylko ta wersja była taka "zwyczajna".
Myślę, że to nie był najgorszy szampon jaki miałam, ale szczerze wątpię czy do niego jeszcze powrócę.
Miałyście jakiś szampon z Alterry?



28 komentarzy:

  1. Wczoraj długo stałam przed półką z szamponami w Rossmannie i zastanawiałam się nad kupnem właśnie tego. Dobrze, że się nie skusiłam. ;) Jakiś czas temu miałam wersję z granatem i aloesem, ale byłam z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ta wersja nie zrobiła nic z moimi włosami ;( Może ta z aloesem będzie lepsza.

      Usuń
  2. również posiadam ten szampon jednak najmniej przypadł mi do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam ten z kofeiną ale nigdy nie jest w promocji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie coś mi się obiło o uszy, że ta z kofeiną jest całkiem dobra :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego szamponu z tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą z granatem. I u mnie się fajnie sprawdzał, miał obłędny zapach :D ale w sumie miałam jeszcze odżywkę i używałam razem z szamponem, więc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie miałam, ale w sumie to wypróbowałabym go chętnie ;)
    Miałam tylko z pszenicą i morelą - ten z kolei sprawdzał się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przetestowałabym coś z Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przypuszczam że za 200ml szampon w cenie ok 9zł oczekiwałabym więcej. Dlatego lubię czasami stosować zwykłe tanie szampony które świetnie oczyszczają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szamponu nie, ale używam odżywkę z granatem i spisuje się całkiem dobrze. chociaż zapach też jest taki sobie..;)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam wersję z granatem i aloesem! chyba jeden z lepszych szamponów jakie miałam! zapach, konsystencja, cudowne nawilżenie włosów, wszytko bajka! ;)
    kupiłam wczoraj kolejną buteleczkę ;) a tak zastanawiałam się nad tą wersją z papają, bo ładnie pachnie, ale uff! dobrze, że kupiłam sprawdzone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten zapach całkowicie nie pasował :D Na pewno wypróbuje jeszcze wersje z granatem :)

      Usuń
  11. Ja z Alterry miałam szampon z kofeiną, który polubiłam całkiem. Inne wersje .. nie pamiętam czy miałam czy nie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten, miałam również wersję z granatem i aloesem oraz wersję z brzoskwinią i pszenicą. Według mnie ten z papają był najlepszy z całej tej gromadki. Chyba więcej nie skuszę się na żaden szampon z tej firmy, można znaleźć tańsze szampony w lepszej jakości i o niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do udzielania odpowiedzi na pytania :D

    http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam szampon z tej firmy, ale tamten mi się bardzo podobał

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ALterry mam odżywkę z granatem i aloesem i ją lubię, szampony mnie kuszą, ale jeszcze nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również go nie polubiłam, za to dobrze myje pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę wypróbować któryś z tych szamponów Alterry, ale mam takie zapasy że nie wiem kiedy będę mogła kupić to co chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy go nie miałam ale jakoś brakuje mi zaufania do tej firmy.Nie wiem z czego to wynika.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam go ostatnio, i czeka na pierwsze użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie nie miałam na razie żadnego szamponu z tej firmy.. może kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Również miałam tą samą wersję i poza w miarę dobrym oczyszczaniem, nic więcej nie robił z włosami :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...