poniedziałek, 15 lipca 2013

CHRABĄSZCZ- Dzikie wyzwanie (Tydzień 7)


Hej wszystkim. Tydzień chrabąszcza pozwolił mi na wypróbowanie słynnej benzynki od Catrice- Genius in the bottle, o którym napiszę osobny post. Wcześniej nie miałam odwagi po niego sięgnąć i obiecywałam sobie, że wypróbuje go jesienią. Jednak wiem jak u mnie kończy się takie obiecywanie ;) Na nim zmalowałam coś chrabąszczo podobnego. Na prawdę nie wiedziałam co wykombinować, ale efekt jest w miarę zadowalający- chociaż to nie moje klimaty. Trzymajcie się ciepło w ten zimny (przynajmniej u mnie) poniedziałek !


16 komentarzy:

  1. super, bardzo mi się podoba :) u mnie też zimno strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie lakiery to też nie moja bajka ;) ale chrząszcza przypomina jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no świetny ten chrabąszcz i do tego nieźle to wszystko razem się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dobrałaś kolor bazowy :) Chrabąszcz tez wywszedł bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie fajnie, bo ta benzynka taka chrząszczowata jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny lakier z misssporty. :) Chyle czoła nad chrabąszczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii z Miss Sporty mam ten niebiesko-fioletowy ;)

      Usuń
  7. Ciekawa interpretacja, kolor lakieru trafiony w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bazowy kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam wszystko co robakowe :D. Idealnie dopasowałaś kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny żuczkowy lakier <3 ale tylko dla tych co lubią ;) Ja na przykład dostałam taki i ani razu go nie ruszyłam (choć tak jak i Ty obiecuje sobie, że w końcu). No coś jak się nadarzy jakaś okazja, lub ktoś mnie do tego zmusi- czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...