sobota, 6 lipca 2013

Jolly Jewels 115- czyli słynny "wesołek" od Golden Rose

 

Cena: 12,90zł
Pojemność: 10,8ml
Dostępność: stoiska GR, Internet

Hej wszystkim :) Przyszło lato, więc i na paznokciach można zaszaleć. W tym celu udałam się na stoisko GR i sięgnęłam po słynnego "wesołka" o numerze 115- seria oczywiście Jolly Jewels. Jest to mleczna baza z najróżniejszymi drobinkami: czerwonymi, zielonymi, niebieskimi, fioletowymi, żółtymi itd. Początkowo nie przekonały mnie zdjęcia w Internecie, myślałam, że źle będę się z nim czuła, jednak jest odwrotnie. 
Na paznokciach mam biały lakier z Miss Selene (nr 104), a na nim jedną warstwę GR. Taki efekt najbardziej przypadł mi do gustu, ponieważ drobinek nie jest wtedy za dużo. Jednak co za dużo to nie zdrowo. Dlatego nosząc ten mani nie nosiłam już zegarka czy też ozdobnych pierścionków :)
Polecam używanie bazy peel off pod takie lakiery. To zdecydowanie ułatwia zmywanie. Sama o tym zapomniałam i nie pytajcie ile się męczyłam...
Sam lakier trzyma się długo. Na wierzch nałożyłam warstwę Seche Vite, żeby wszystko ładnie wyschło bez żadnych wgnieceń (w czym jestem mistrzem). 
Macie jakiś lakier z serii Jolly Jewels? :)





42 komentarze:

  1. To jeden z moich ulubieńców GoldenRose, jest rozweselający! :))
    Dobrze, że napisałaś o bazie peel off, bo i ja tego nie zrobiłam, a wtedy zmywanie takiego lakieru jest męczące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go sobie upatrzyłam i tylko czekam na jakąś okazję, aby go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w zapasach już od tylu miesięcy, a wstyd, że jeszcze nie miałam go na paznokciach! :P Ale fajny pomysł z tą białą bazą, pewnie też tak zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak mogłaś ?! :) Koniecznie go użyj.

      Usuń
  4. Ja ostatnio pod wszystko nakładam białą bazę, po prostu lepiej oddane są kolory :)
    Słodkie konfetti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przekonuje mnie takie połączenie, chyba wolałabym jednak inną bazę - choć brokaty wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inną bazę, np jaką? :) Nawet na innej nie próbowałam.

      Usuń
  6. Ja nie mam żadnego z JJ, ale mam Chinkę odpowiednik tego lakieru :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołek to idealna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie on na białej bazie nie do końca przekonuje. może na jednym paznokciu dał by radę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie to sie prezentuje :D ja mam taki jeden wypatrzony który ciągle mnie kusi ale nie dam sie na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny :) Ja jeszcze nie drobiłam się żadnego JJ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpisz sobie na YT "jak zmyć lakier brokatowy" fajny patent z folią aluminiową i wacikami ;) mi znacznie ułatwił zmywanie innego lakieru z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale za dużo roboty :D Wole baze peel off :)

      Usuń
  12. Ja mam inny kolorek z tej serii, ale też taki cukierkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na białym lakierze do paznokci prezentuje się najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie wesołek:) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, biżuteria sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie jestem zwolenniczką takich świecidełek na paznokciach, ale wiadomo to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najładniejszy z całej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ożywia wszystko wokoło :) Dobry na deszczową pogodę coby samopoczucie poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentuje się to naprawdę bardzo bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja własnie zrobiłam sobie przedwoczoraj na paznokciach podobny do tego lakier, też z tej samej serii, ale wygląda jak takie ziarenka maku z czerwonymi cekinkami ;) Z tych dwóch po prostu tamten bardziej przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny wesołek :) Jedna warstwa a i tak dużo tych drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam numer 116 i bardzo go lubię, to właśnie ten co ma jakby w sobie mak

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny mani ;) Cudowne zdobienie ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mam zadnego z JJ i chyba sie nie skusze juz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam go za każdym razem kiedy go widzę:D sama nie mam nic z JJ, zmywanie mnie zniechęca.. wolę popatrzeć u kogoś:D

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny jest! Ależ mam na niego chęć :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...