piątek, 12 lipca 2013

Kobalt idealny czyli Golden Rose 16


Cena: 12,90zł
Pojemność: 10,5 ml
Dostępność: wyspy GR, Internet

Hej wszystkim :) Nie wiem jak u Was, ale w Poznaniu słońce wreszcie dało trochę odsapnąć. Chyba pierwszy raz od tak dawna cieszę się, że spadł deszcz.
Dzisiaj pokażę Wam mój ostatnio ulubiony lakier do paznokci. Mowa tutaj o przepięknym, kobaltowym kolorze, z którym czuje się bardzo dobrze na paznokciach. W poszukiwaniu idealnego odcienia odwiedziłam stoisko Golden Rose. Wszystkie buteleczki są tam zawsze, pięknie wyeksponowane i od razu wiedziałam, który lakier wpadnie w moje ręce. Mowa tu o numerze 16 pod którym schował się mój piękniś.
Ta seria lakierów ( Rich color) ma grube pędzelki, z którymi początkowo miałam problem, ale to tylko kwestia czasu. Już jedna warstwa bardzo dobrze kryje- tak jak obiecuje producent, jednak ja z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie. Na wierzch nałożyłam Seche Vite. Kwestii wytrzymałości na paznokciach nie poruszam bo u mnie większość lakierów trzyma się 3-4 dni.
Co myślicie o tym kolorze i lakierach z tej serii? :)





30 komentarzy:

  1. w Częstochowie już od 2 dni słońce się nie pojawia :). Przepiękny kolor jak i przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super kolor ;) mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam, jeda warstwa pięknie pokrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Ostatnio bardzo polubiłam lakiery z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na niebieski lakier to mnie się podoba :) A może długość pazurków również jest odpowiednia :) Niestety jeszcze z tej serii nie miałam żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam w domu taki sam tylko, że fioletowy i polecam ;3
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go bardzo lubię, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny jest ten kobalt! i taki prawdziwie kobaltowy :P
    a lakiery GR rich color uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o moj Boze.... jaki piekny.... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski kolor, ale ja przekonuję się dopiero do niebieskich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja do zielonych lakierów ;)

      Usuń
  11. Super jest, taki elektryzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie trochę za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Lśnienie to sprawka Seche Vite :D

      Usuń
  14. Lakiery z tej serii są świetne!
    mam ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne panzokcie :)
    bardzo lubię tę serię golden rose.
    z tym, że mój kobalt idealny już znalazłam, ale w innej firmie - OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kupujesz je po 12,90 zł? ja za wszystkie moje egzemplarze placiłam ok 6/7 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widuję w drogeriach nawet za piątaka i zwykle w tej cenie kupuję. :)

      Usuń
    2. Kupuje je na stoiskach GR bo w żadnej drogerii obok mnie ich nie ma ;(

      Usuń
  17. Takiego kolorku długo szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor. Uwielbiam tą serię od Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest poprostu boski :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...