niedziela, 21 lipca 2013

MOTYL- Dzikie wyzwanie (Tydzień 8)


Hej wszystkim. To już ostatni tydzień dzikiego wyzwania, które powstało dzięki Orlicy. Szczerze mówiąc te 8 tygodni minęło bardzo szybko i jestem z siebie zadowolona, że wszystkie moje lepsze, gorsze prace dodawałam na czas. Świetnie się przy tym bawiłam, choć niektóre tygodnie sprawiały mi niemały problem. Osobiście nadal moją ukochaną pracę jest kameleon- do którego będę co pewien czas wracać, bo wyglądał bardzo efektownie. 
Na ten tydzień przygotowałam mani, które miało przypominać motyle. Mój M. gdy to zobaczył stwierdził, że z tematem to nie ma nic wspólnego, ale co tam faceci mogą wiedzieć (;D). Dziękuje za wszystkie Wasze miłe komentarze i liczę, że dojrzycie w moich paznokciach choć odrobinę motyla!



17 komentarzy:

  1. E tam, M. się nie zna. Od razu wiedziałam, ze to motyl (bo cos takiego chciałam sama zmalować) :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję ewlyn :D Podniosłaś mnie na duchu.

      Usuń
  2. Bardzo piękne ;) Ja nie potrafiłabym stworzyć czegoś tak efektownego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny i niebanalny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło to słyszeć.

      Usuń
  4. bardzo podoba mi się to jak zinterpretowałaś to zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tutaj nie widzę nic z motyla ;p Co nie zmienia faktu, że samo zdobienie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie fajowe zdobienie, motylek jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...