piątek, 19 lipca 2013

O totalnym nieporozumieniu od Nivei


Cena: mniej niż 10zł
Pojemność: 50 ml
Dostępność: Tesco, Rossmann, Natura, Hebe

Hej wszystkim. Dzisiaj będzie krótko o jednym z najgorszych kremów do rąk jaki miałam nieprzyjemność używać. Podczas zakupów w Tesco, na "gwałt" potrzebowałam szybko jakiegoś produktu do nawilżenia dłoni. Na półkach nie było nic ciekawego, więc wzięłam krem z Nivei, który jako jedyny wydawał mi się w miarę porządny. Niestety bardzo się pomyliłam.
Krem mieści się w tubce o pojemność 50ml i jest droższy od większości opakowań z większą pojemnością. Pomyślałam, że może faktycznie czymś się wyróżnia. Balsam do rąk- bo tak nazwał go producent ma bardzo przyjemny zapach, typowy dla tej marki. Przyjemnie się go wmasowuje w dłonie, ale już po chwili pojawia się problem. Pozostawia na rękach okropną, klejącą się warstwę. Nienawidzę gdy dłonie mi się lepią, więc dla mnie ten krem  to jakaś porażka. Początkowo aż nie wierzyłam i myślałam, że może coś innego powoduje to uczucie. Jednak prawda szybko wyszła na jaw. Ten krem jest po prostu porażką. Domyślam się, że nikt nie lubi uczucia brudnych, lepkich rąk.
Od kremu oczekuje jedynie przyjemnego zapachu i nawilżenia rąk- tutaj niestety się zawiodłam. Nie polecam i chyba zużyje ten produkt to balsamowania nóg.



12 komentarzy:

  1. nie przepadam za kremami do rąk nivea, już o wiele bardziej polecam te z garniera, szczególnie wersję z alantoiną.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, a do Nivea zawsze taką słabość miałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo nie lubię jak mi się kleją ręce, a więc z pewnością nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go zimą i dla mnie był trochę za tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go i skoro się lepi mieć już na pewno nie będę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mnie nie kusił i dobrze ;p Wolę szybko wchłaniające się kremy i tłusta warstwa nie wchodzi w grę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię kremy do rąk z avonu i chwalę sobie je :) ostatnio używam też z aa i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie nie przepadam za całą serią SOS od Nivea :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomijając już jakość jest według mnie za drogi - całkiem niezłe kremy do rąk można kupić za kilka złotych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to bywa ze nie zawsze droższy produkt oznacza ze jest lepszy i podobnie jest z markami kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...