wtorek, 23 lipca 2013

Soczysta limonka od Miss Sporty (nr 455)


Cena: ok 6-7zł
Pojemność: 7ml
Dostępność: Rossmann

Hej wszystkim! Gdy w poście zakupowym pokazałam Wam ten lakier, parę z Was prosiło, żebym pokazała go na swoich paznokciach. Sama również długo nie wytrzymałam i musiałam go przetestować. 
Oto jest. Piękna, soczysta, niezwykle wakacyjna limonka, którą możemy znaleźć w szafach Miss Sporty. Buteleczka nosi numer 455 i ma 7ml czyli jak dla mnie idealną pojemność. Lakier kryje po dwóch warstwach i u mnie trzyma się standardowo, czyli około 4 dni. Zazwyczaj po tym czasie kolor najzwyczajniej w świecie zaczyna mi się nudzić i zmywam go. Nie zauważyłam, żeby lakier miał tendencję do odpryskiwania na końcówkach. Kolor sam w sobie jest piękny. Trudno było mi się do niego przyzwyczaić, ponieważ paznokcie zwracały uwagę na siebie. Polecacie jakieś konkretne kolory z Miss Sporty?
Lubicie limonkę na paznokciach? :)




20 komentarzy:

  1. Mam go w tej chwili na paznokciach :D I potwierdzam- kolor zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda gnialnie! idealny kolor na lato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, mam jednak podobny z GR

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zieleń od Miss Sporty, ale taką szmaragdową :) Jak an tak tanie lakiery to jakość jest naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo mile zaskoczona jakością tych lakierów :) Tanie, nie znaczy złe.

      Usuń
  5. Kolor jest śliczny, ale wydaje mi się, że występuje taki efekt, jakby było wiele grubych warstw - chyba ze to tylko taki jest na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "żywo" paznokcie nie sprawiały takiego wrażenia :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, mam podobny z Rimmela 60 sec

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ale ja bym się chyba na taki nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć odwagę do takich kolorów :) Sama czułam się z nim dość dziwnie.

      Usuń
  8. ostatnio kupiłam podobny kolor z Wibo. :)
    odnośnie Miss Sporty to mogę jedynie odradzić żółty lakier z shimmerem, tej firmy własnie... kiedyś okropnie przebarwił mi paznokcie, nic nie pomogło i musiałam czekać jak odrosną..:(

    OdpowiedzUsuń
  9. takie kolorki podobają mi sie u innych tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, kolor piekny iście letni ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...