środa, 10 lipca 2013

Tonik oczyszczający od AA (Help cera atopowa)


Cena: ok 10zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: Rossmann, Natura

Hej wszystkim! Na obecną chwilę bez toniku nie mogłabym sobie wyobrazić swojej codziennej, i tak już okrojonej, pielęgnacji. Mam cerę bardzo suchą, prócz tego choruje na łuszczycę, więc znalezienie odpowiednich kosmetyków do bardzo nadwrażliwej buzi jest trudne. Będąc w Rossmannie natknęłam się na serie AA przeznaczoną głównie dla osób, które mają skórę podatną na podrażnienia.
Produkt otrzymujemy w plastikowej butli gdzie na szczęście pod światło widać ile płynu jeszcze nam pozostało.Producent obiecuję nam złagodzenie podrażnień i zaczerwienień oraz nawilżenie. Jak to się ma do rzeczywistości?
Co najważniejsze, tonik na prawdę jest bardzo delikatny. Nie wystąpiły u mnie żadne skutki uboczne, ani nie wywołał on zmian łuszczycowych. Pod tym względem ten produkt na pewno sprawdzi się u osób z bardzo nadwrażliwą cerą. Tonik nie wysuszył mnie ani razu co też jest jego niesamowitym plusem. Jednak takie same cechy zauważyłam w zwykłym produkcie od Garniera, więc nie jest to jakiś spektakularny efekt. Kosmetyk jest bezzapachowy i tu mam mały dylemat. Niby płyn nie pachnie, a jednak coś czuję na twarzy;) Co do zaczerwienień to tutaj się nie zgodzę. Zupełnie ich nie zniwelował.
Osobiście od toników oczekuje tylko tego, żeby nie wysuszały i żeby koiły moją czasami mocno podrażnioną cerę. Tutaj spisał się na 5. Nie rozumiem po co producenci obiecują coś czego w sumie zwykły tonik zmienić nie może. Polubiłam się z nim i myślę, że jeszcze do niego wrócę:)

Jaki tonik polecacie? ;) Mam dylemat, który kupić.



9 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale z chęcią wypróbuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej nie bd używać bo nie potrzebuję ;)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za tonikami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na łuszczycę polecam rosyjską maść KARTALIN (dostępna na m.in. na allegro). Mój TŻ był ciężkim przypadkiem, któremu nie pomagały wszelkie preparaty od dermatologa. Ta maść pomogła mu uporać się z ciężkimi zmianami łuszczycowymi i trądzikowymi.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  5. Hmm akurat z firmy AA z produktami do twarzy kiedyś miałam niezbyt przyjemne doświadczenie aczkolwiek balsam do ciała od nich po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam ich balsam do ciała!! Teraz mam kremik i również super!:)

      Usuń
    2. Teraz też mam ich balsam. Jakie macie wersje? :)

      Usuń
  6. Nie miałam, ale muszę w takim razie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...