czwartek, 4 lipca 2013

Łupy/zakupy czerwca :)


Hej wszystkim :) Dzisiaj pokażę Wam co przybyło mi w miesiącu czerwcu. Znowu widać tu skutki mojego lakierowego uzależnienia. Nie obyło się również bez kupienia paru kultowych kosmetyków typu Seche Vite, słynny cień z Catrcie, czy kolejna już butelka szamponu Babydream Jeżeli coś miałyście z moich łupów to koniecznie podzielcie się swoją opinią. Co Wam wpadło do kosmetyczki w tym miesiącu? :)


Szampon z Alterry z bambusem i papają- stał ostatni na półce wśród swoich braci, więc pomyślałam, że może coś w tym musi być. 
Szampon z Babydream- szczerze go uwielbiam. Tak- plącze włosy, jednak oczyszczenie i zapach mi to wynagradza. Chyba już moja 3 butelka.
Nowość od Luksji- kremowe mleczko pod prysznic z olejem z pestek i winogron. Jestem strasznie go ciekawa!
Zmywacz do paznokci z Isany- ostatnio mój ulubieniec w tej dziedzinie.


Płatki kosmetyczne z Cleanic- wreszcie zdecydowałam się na duże płatki. Jestem ciekawa jak się sprawdzą.
Kremy od Cetaphil- dostałam je z wymianki, póki co używam tylko jednego z nich, ale nie chcę jeszcze nic mówić na ten temat.
Krem do rąk z Nivei- pierwsze testy już za sobą i obawiam się, że już do niego nie powrócę.


Seche Restore- póki co uratował mi top coat i 3 lakiery. Nie żałuje zakupu.
GR Jolly Jewels 115- kupiony w ostatni dzień maja, wesołek :)
GR Rich Color 16- kupiony w tym samym dniu co poprzednik, uwielbiam go ! Niedługo pojawi się w poście.
Lovely nr 397- prezent od "teściowej". Przygaszona limonka.
Lovely nr 427- również prezent od "teściowej". Soczysty, jasny niebieski :)


Seche Vite- dlaczego tak późno go kupiłam? Lakier pięknie się po nim błyszczy.
Catrice, The Pinky and the Brain- zdobycz z koszyczka z Natury.
Miss Sporty nr 455- soczysta limonka, coś mnie wzięło na ten kolor.
Miss Sporty nr 510-metaliczny granat, długo polowałam na mniej więcej taki kolor :)
Catrice, C'mon chameleon- zawsze wyprzedany, wreszcie trafił w moje łapki !




42 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić ten zmywacz z Isany, bo podobno bardzo dobry. A lakiery z Golden Rose na pewno kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ten cień z catrice też poluję, ale faktycznie: bardzo ciężko zastać go w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo na niego polowałam, mam wrażenie, że zaraz po dostawie wszyscy rzucają się na ten cień ;)

      Usuń
  3. sporo tego ;) jestem ciekawa tych dużych płatków .

    OdpowiedzUsuń
  4. och ile lakierów ;)
    zaszalałaś kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Ja również używam zmywacza z Isany i bardzo go lubie. Z lakierów mam niebieski z Lovely mój hit lata, ale może jeszcze coś mi wpadnie fajnego w łapki, bo lato przecież się dopiero zaczęło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no własnie jestem ciekawa lakieru z catrice, lubię tę markę a te lakiery fajnie prezentują się w tej buteleczce co dodatkowo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę ten lakier na paznokciach :)

      Usuń
  7. U mnie niestety te lakiery z lovely w ogóle się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie :) Jeszcze ich nie używałam.

      Usuń
  8. Mi najbardziej podobają się lakiery ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam próbkę mleczka pod prysznic z Luksji (chyba w Shape było wklejone). W sumie to zwykły kremowy żel, a nie balsam pod prysznic. Balsamowanie po nim niestety jest wymagane ;) JJ 115 mam i jest moim ulubieńcem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten cień z Catrice- napaliłam się strasznie, ale szkoda, że jest tak słabo napigmentowany.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony zmywacz ;) różowy catrice ma piękny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha ja też często biorę pod uwagę "ubytki" produktów na półkach ;) w końcu jak coś jest dobre to ludzie to częściej kupują ;)
    ja już nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez Seche Vite :) pewnie Restore też kiedyś nabędę, jednak póki co mój Vite świetnie śmiga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo nowości :) Uwielbiam ten krem Cetaphil DA Ultra - jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten turkusowy lakier z Lovely. Kolor bajecznie smerfowy, ale niestety tak wgryzał się w paznokcie, że po zmyciu były zielone i musiałam je piłować i polerować. Działo się tak nawet na bazie... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamponem Babydream myję pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  16. GR Jolly Jewels 115 posiadam i ja ;D
    Ciekawa jestem tych dużych płatków !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmywacz Isany należy do moich ulubieńców :)
    Ja w ostatnich zakupach również kupiłam lakier Golden Rose JJ tylko, że fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon Alterry i się nie sprawdził - ostatecznie zużywam do mycia pędzli.
    Za to szampon Babydream lubię, mi nie plącze włosów.
    Zmywacz Isany też znam i lubię :)
    Z lakierów ciekawi mnie limonka, pokaż ją na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmywacz Isany to jeden z moich must have.
    Uwielbiam również babydream, jednak ostatnimi czasy przerzuciłam się na Facelle i bardziej mnie urzekł ponieważ nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow genialne łupy ;) Podoba mi się bardzo ten lakier Catrice <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo nowych lakierów zdobyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy. Kilka kosmetyków wpadło mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo lakiery po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cetaphil muszę w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolorki tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy kolorek ten pierwszy od "teściowej";) Ciekawa jestem jak wygląda na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam lakier Lovely, jednak był bardzo wodnisty, źle krył i podczas malowania powstawały smugi. Wiem jednak, że lakiery tej samej serii mogą się bardzo od siebie różnić, więc spokojnie :)
    Oprócz tego mam w swojej kolekcji cień Catrice (niebieski) i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię szampony Alterry, u mnie świetnie się sprawdzają
    szamponu Babydream też używam ale niestety troszkę plącze mi włosy
    Ciekawa jestem jak prezentuje się ta limonka na paznokciach - czekam na zdjęcia:)

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakiery mają super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam tylko zmywacz z Isany - też mój ulubieniec!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...