środa, 31 lipca 2013

Zużycia i wyrzutki lipca :)


Hej wszystkim. W tym miesiącu zużyłam zaskakująco dużo kosmetyków. Do denka dołączam również wyrzutki- czyli produkty, których z jakiś powodów nie mogę już wykończyć.
Jak Wam poszło zużywanie w tym miesiącu?


Szampon Garnier- zwyklak, średniak. Ostatnio trafiam na produkty, które z moimi włosami nie robią nic.
Płyn do kąpieli z Wellness&Beauty- chemiczny zapach, ładna piana- nie powrócę do niego.
Szampon z Alterry- odsyłam do postu, który pojawił się niedawno.
Płyn micelarny z BeBeauty- kolejne już opakowanie, bardzo go lubię.


Zmywacz z Isany- jeden z lepszych jakie miałam, póki co nie szukam innego.
Olej rycynowy- używany do wszystkiego.
Dezodorant z Isany- uwielbiam go za zapach, działanie mi również wystarcza.
Kulka od Nivea- zanim poznałam Isane używałam tych kulek, były bardzo fajne, jednak bardziej wolę formę sprayu.


Odżywka Eveline 8w1- to już moja druga buteleczka, uwielbiam tą odżywkę :)
GR nr 32- dobrze, że się skończył bo kolor całkowicie mi się znudził.
Róż Babydoll z Essence- połowa różu się pokruszyła i byłam zmuszona wyrzucić zawartość.
Dwa starocie z Sensique i Essence, które znalazłam na dnie szafy- nie byłam z nich zadowolona.

To grono należy do wyrzutków :)
Balsam bronzujący z Avonu- ma już ponad dwa lata, więc.. :D
Odżywka z Eveline- szczypały mnie po niej oczy.
Lakier z Bell- zuzyłam 1/2 opakowania. Zrobił się z niego taki glut, że nie mam do tego cierpliwości.
Lakier do wzroków od GR- pędzelek się popsuł.
Lip tint z Essence- zaczął podejrzanie dziwnie pachnieć.

38 komentarzy:

  1. Płyn micelarny z Biedronki znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam z Twojego pokaźnego dość denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyzwoite denko. I ile kolorówki...
    Żadnego z Twoich produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. szamponów Alterry nie znosze :) za to Isana tropikalna bardzo fajnie pachnie, choć nie działa jako dezodorant :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) Szkoda, że tyle wyrzutków, ale dobrze, że "czyścisz" zasoby :D Lubię widzieć jak przejaśnia mi się na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę tego zużyłaś no i dobrze, że wyrzucasz stare, nienadajce się do korzystania kosmetyki, bo jeszcze mogło by ci zaszkodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę spróbować szamponu z Alterry. Zmywacz i odżywkę również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jaka u mnie będzie reakcja na odżywkę do rzęs Eveline, bo czeka w zapasie i mam zamiar używać jej jako bazę pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  9. Mam tylko płyn z Be Beauty, też do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko;) Nie lubię tego szamponu z Garniera...

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam zapach tego dezodorantu z Isany,a działanie też jak dla mnie wystarczające.
    Co ja widzę, pisak do french'a z Essence- mój największy bubel tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też szczypały oczy po Eveline, ale wtedy kiedy stykała się ze skórą powiek. Kiedy nakładałam na same rzęsy, problem znikał.
    Gratuluję denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak czy siak oczy szczypały, więc trudno mi było ją zużyć, tym bardziej że ma krótką datę ważności ;)

      Usuń
  13. Dużo tych 'wyrzutków' ;) miałam kilka z tych produktów ale u mnie tylko płyn z biedronki mi nie pasował-drażnił oczy:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Duże zużycia ;)
    Dezodorant z Isany na mnie czeka i zastanawiam się czy będę zadowolona, oby ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam zmywacz z ISANY, a odżywka z Eveline jest super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore zyżycie :) Mnie też nie spodobał się zapach tej wersji płynu Wellness Beauty :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam tej eveline i mnie na szczęście nic nie piecze :) Odżywkę do paznokci tej firmy również bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Micelek z biedronki i ja bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czerwca czy lipca? :P zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Welness&Beauty z żelu pod prysznic również zadowolona nie byłam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedynym znanym mi produktem... jest olejek rycynowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi ten dezodorant z Isany zaczyna pachnieć mydłem po czasie ;< i od razu zepsuł mi się aerozol ;C ale początkowy zapach również bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. olejek rycynowy tez juz mi sie kończy, i nawet sporo z kolorówki Ci poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne denko a mnie cały czas zastanawiają te dezodoranty z ISANA i chyba ja muszę się w końcu na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nazbierało się tego trochę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...