czwartek, 8 sierpnia 2013

C'mon Chameleon- czyli słynny cień od Catrice



Cena: ok 10zł
 Pojemność: 2g
Dostępność: Natura, Hebe

Hej wszystkim! Pamiętam jak jakieś parę miesięcy temu przeczytałam wpis na blogu Kosme-tiki (do, którego Was zapraszam) na temat kameleonka od Catrice. Początkowo nie byłam do niego przekonana. Jako posiadaczka niebieskich oczu nie byłam pewna czy cień będzie mi pasował. Powracałam do tego postu i powracałam, aż w końcu postanowiłam go kupić. Tutaj pojawił się problem. Wszędzie wiecznie wyprzedany. Polowałam na niego dobre dwa miesiące, aż w końcu wpadł w moje sidła :)
Obecnie jest to jeden z moich ulubionych cieni. Ma kolor zgniłego zielonka, w innym świetle za to jest brązowy. Na prawdę cudnie wygląda i to, że pod różnym kątem wygląda inaczej- rewelacja. Żałuję, że na rynku nie ma większej ilości takich cieni. Najczęściej używałam go w załamaniu lub w kąciku zewnętrznym oka. Na większe wyjścia nałożony na całą powiekę również się sprawdza. Na bazie trzyma się bardzo dobrze. Jeżeli uwielbiacie takie perełki to polecam Wam ten cień. C'mon Chameleon! Jeżeli znacie jakieś inne cienie, które potrafią "zmieniać" kolor to koniecznie dajcie mi znać!

Co myślicie o tym cieniu?

PS Wybaczcie, że nie ma zdjęcia na powiece, ale mój aparat niestety zamiast łapać makijaż, łapie tęczówkę, więc nic nie widać ;/




20 komentarzy:

  1. Mnie właśnie takiego szarego cienia brakuje w kosmetyczce. Masz jakiś pomysł na makijaż z nim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nawet mi go nie pokazuj! U mnie on jest dostępny cały czas i kusi mnie strasznie! Mam już ciemna zgniłą zieleń od Catrice Blackwood Forrest, dlatego ciągle się opieram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh nie opieraj się! :D Na prawdę ten odcień jest piękny.

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten cień i mam kilka zbliżonych do niego, ale każdy jednak jest zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też na niego poluję i nie ma, niczym produkt widmo. Pozostaje mi do niego wzdychać ~.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zapytałam o dostawę i poszłam tego dnia- może tak spróbuje :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tego kolorku, moze tez sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jest ciekawy, na zdjęciu kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jesień muszę wygrzebać go z szufladki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie kiepsko się sprawdza, wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak za szarościami średnio przepadam a ciekawa jestem jak na oku się prezentuje szkoda że Ci się nie udało zrobić zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu, o którym pisałam są zdjęcia ;)

      Usuń
  10. Mam i w okresie jesienno-zimowym używam bardzo często, zwłaszcza jak mi się z kolorami nie chce eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są takie cienie, które pod różnym kątem zmieniają kolory:) Podoba mi się ten cień bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bardzo lubię ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również wypatrzyłam ten cień na jakimś blogu i jego porównanie do MAC'a, też się rzuciłam i bardzo lubię, ale na lato za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...