wtorek, 6 sierpnia 2013

Essie- Go Ginza


Cena: ok 35zł
Pojemność: 13,5ml
Dostępność: Hebe, Internet, SP

Hej wszystkim! Ostatnio przeglądałam zdjęcia produktów, które mam Wam do pokazania i uzbierała się całkiem zacna kolekcja zdjęć lakierów do paznokci. Jak wiecie jestem lakieroholiczką, więc każda nowa zdobycz sprawia mi niesamowitą radość- mniejsza jaka to firma. Na swoje urodziny, które miałam już jakiś czas temu dostałam swoje pierwsze lakiery z Essie. Dzisiaj prezentuje Wam pierwszy z nich.
Lakier o nazwie "Go ginza" pochodzi z kolekcji Madison ave-hue, której resztki widziałam jeszcze w Hebe, no i na pewno znajdziecie je jeszcze na Allegro. Buteleczka z wyglądu bardzo przypadła mi do gustu. Jest to oczywiście wersja z grubym pędzelkiem, która nie do końca się u mnie sprawdza bo trudno mi ładnie i równo pomalować łuk przy skórkach. Sam lakier ma dość rzadką konsystencję, która u mnie kryje po dwóch warstwach. 
Moim zdaniem jest to kolor lawendowy. Jednak w porównaniu z innymi lakierami, które mam o takie tonacji, ten egzemplarz ma sporo różowych tonów. Świetnie wygląda teraz przy opalonych dłoniach i nie mam do niego większych zastrzeżeń. Na zdjęciu widzicie jedną warstwę Eveline 8w1, dwie warstwy "Go ginza" i jedną Seche Vite.
Co myślicie o lakierach Essie?




34 komentarze:

  1. śliczny kolorek pięknie prezentuje się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest!:) Kolor idealny!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Go Ginzę :) Mam ją właśnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Końcówki trochę się pościerały, ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, niestety nie pamiętam, który to był dzień od pomalowania ;)

      Usuń
  5. Świetny kolor , ostatnio chodzą za mną takie pudrowe fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już dobre dwa lata trzyma faza na takie fiolety :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie byłam do niego przekonana na swoich paznokciach, ale po Waszych komentarzach chyba będę go częściej nosić :)

      Usuń
  7. Fajny kolorek, chyba się na niego skuszę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz go jeszcze dorwać to radzę się śpieszyć :)

      Usuń
  8. Ogólnie nie lubię takich jasnych kolorów, ale ten pastel jest super, mogłabym go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor cudowny. Takiego właśnie szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, ale cena nie zachęca ;< obecnie w SP są po 29 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo opłaca się czekać na promocje w Hebe, dwa lakiery w cenie jednego :)

      Usuń
  11. śliczny, ja mam nieco jasniejszy buy or not to buy i też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten lakier lub Lilacism(chyba tak się to pisze) mnie jeszcze kuszą:)

      Usuń
  12. Śliczny pastelek, na lato zwłaszcza do opalonych dłoni pastele wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten odcień, mimo że konsystencja rzadka to nakłada się rewelacyjnie, jak nie lakier pastelowy, zero smug :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lepiej dogaduje się z rzadką konsystencją:D

      Usuń
  14. Przyjemny kolor, lubię takie :)
    Moja relacja z Essie jest trudna, jednak wpadło mi ostatnio kilka nowych kolorów. Czekam aż paznokcie trochę podrosną :P

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go właśnie na pazurkach i bardzo się polubiliśmy :) tak jak mówisz przy lekko opalonej skórze prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor :) Ale jeszcze nie miałam okazji nic mieć z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie odcienie, zwłaszcza pod wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...