wtorek, 13 sierpnia 2013

EVE IN BLOOM (Catrice LE)


Hej wszystkim! To kolejna kolekcja, która przyciąga mój wzrok. Na zagranicznych stronach internetowych piszą, że ma się pojawić we wrześniu. Jestem strasznie ciekawa czy zawita do Hebe (na Naturę już nie liczę). Bardzo podobają mi się naklejki na paznokcie i oczywiście rozświetlacz. 
Wpadło Wam coś w oko? :)

CIENIE



C01 Bloomynous, C02 Beauty Bouquet, C03 Bed of Flowers

RÓŻ DO UST I POLICZKÓW




C01 Blossom Me, Blossom You, C02 Rosebuddy, C03 Bed Of Flowers

ROZŚWIETLACZ


C01 Bloomynous

NAKLEJKI NA PAZNOKCIE

C01 Nails In Bloom

KREDKI

C01 The Flower Of Love, C02 Floralilac

LAKIERY

C01 Bloomynous, C02 Floralilac, C03 Bed of Flowers, C04 Rosebuddy, C05 Blossom Me, Blossom You




15 komentarzy:

  1. dwa pierwsze cienie są fajne, no i lakiery chętnie bym obejrzała. Ale czy coś kupie... wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie, choć póki co nie mam faworyta :) Od pewnego czasu nowe limitowanki Catrice czy Essence nie przyciągają już tak mojej uwagi, choć ostatnio skusiłam się na cienie z Me & My Icecream od Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ostatnio zaczęły bardziej kusić :) z Me&My ice cream chciałam rozświetlacz, ale się nie załapałam ;/

      Usuń
  3. Świetna ta limitowanka, kolorystyka bardzo trafia w mój gust. Rozświetlacz mogłabym brać w ciemno, o dziwno cienie też mi się podobają (choć z Cattrice zwykle mnie nie kuszą), fajne są też te róże-błyszczyki. O ile naklejek nie lubię, te wyglądają ślicznie! Nie kuszą mnie jedynie lakiery.
    Szkoda, że w Krakowie nie ma Hebe. Chciałabym kiedyś się doczekać Catrice i Essence dostępnych w sklepach online:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to byłby świetny pomysł ! :) Lakiery też mnie jakoś nie ruszają- to podejrzane :D

      Usuń
  4. coś ostatnio nie szaleją z tymi limitkami... jedynie lakiery wpadły mi w oko, akurat w takiej kolorystyce jaką lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie fajna limitka, może się skuszę na naklejki na paznokcie i jakiś lakier, a dla mamy wezmę rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery od razu wpadły mi w oko:) I pierwszy cień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. róże wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania są poprostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory lakierów są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery jedynie wydają się warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...