niedziela, 11 sierpnia 2013

Golden Rose, Holiday nr 63- cukrowa posypka


Cena: ok 10 zł
Pojemność: 11,3ml
Dostępność: wyspy GR

Hej wszystkim! Kiedy naszła fala piasków początkowo nie byłam do nich przekonana. Jednak najlepiej czuje się w błyszczących, gładkich paznokciach. Na przetestowanie postanowiłam zaopatrzyć się jeden egzemplarz. Wybrałam numer 63 z Golden Rose, który na zdjęciach u niektórych dziewczyn na blogach wyglądał przecudnie i przesłodko.
Kolor faktycznie jest piękny. Jest to słodko-pierdzący róż z drobinkami mieniącymi się na niebiesko. Bardzo ciekawie to wygląda. Sam lakier niestety troszkę mnie zawiódł. Do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw (lub 2 grubych), co u mnie jest rzadkością. Plusem jest oczywiście to, że lakier dość szybko wysycha. Szczerze mówiąc źle się czułam z tymi paznokciami. Bardzo przeszkadzała mi piaskowa faktura. Efekt faktycznie wyglądał jak cukrowa posypka, jednak może to kwestia tego koloru (nie przepadam za takim słodzikiem), a może po prostu tego wykończenia- szybko zniknął z moich paznokci. Również zmywanie nie należało do przyjemnych, ale od tego jest baza peel off. Widziałam nową kolekcję GR i bardzo kuszą mnie neony, ale chyba wolałabym kremowe wykończenie. Jeszcze nie wiem co zrobię z tym lakierem. Chyba trafi do zakładki wymianka. U mnie by tylko marnował swój potencjał.
Jakie są Wasze doświadczenia z piaskami?




22 komentarze:

  1. A do mnie piaski nadal nie przemawiają. Mam nadzieję, że zmienię zdanie gdy dostane upragnione KIKO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście również pisałam,że nie jestem do nich przekonana ;)

      Usuń
  2. cudny jest:)
    U mnie te lakiery są po 13,50 zł -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się piaski ,szczególnie własnie takie jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam je! rewelacyjnie wyglądają na pazurkach. choć moda zapewne na nie minie tak jak w przypadku pękających, czy te z magnesem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kupiłam tylko jedną sztukę, bo niedługo przeminą :)

      Usuń
  5. Ja myślałam, ze mi się nie spodoba. Ale bardzo przypadł mi do gustu :)
    Ta pisakowa faktura mi nie przeszkadza. Co wiecej... coraz bardziej zakochuje się w piaskach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Rzeczywiście jak lukrowa posypka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bordowy i jest to mój ulubiony lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sam kolor, ładny odcień różu :) No i Twoje paznokcie rzecz jasna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie paznokcie masz a lakier prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z dwóch ulubionych przeze mnie odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor i super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...