sobota, 24 sierpnia 2013

Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym- Avon


Cena: ok 15zł (często na promocjach)
Pojemność: 30 ml
Dostępność: katalogi Avon, allegro

Hej wszystkim! Dzisiaj parę słów o produkcie z Avonu. Tak jak kolorówkę z tej firmy w miarę lubię (szczególnie kredki) to za pielęgnacją nie przepadam. Już dawno, dawno temu zamówiłam sobie kurację z olejkiem arganowym do włosów, jednak długo przeleżała w kącie. Ostatnio postanowiłam ją zużyć do końca i muszę w sumie przyznać, że się nawet polubiliśmy.
Największym minusem olejku jest skład. Dla mnie marny, olejek arganowy jest gdzieś dopiero w połowie, więc możemy się jedynie domyśleć w jak małej ilości znajduje się w opakowaniu. Pomimo tego produkt sprawdził się w przypadku moich włosów. Nakładałam go zaraz po myciu głowy, gdy kosmyki były jeszcze wilgotne. Nie żałowałam z ilością na końcówki, które zawsze w okresie letnim są niesamowicie wysuszone i sianowate. Olejek ładnie zmiękczał włosy i ujarzmiał. Przy tym nie obciążał ich. Szczególnie właśnie polubiłam go za tą miękkość, którą mi dawał. Efektu wow niestety nie było, ale po składzie się tego nie spodziewałam.
Niewątpliwym plusem tego produktu jest jego urocze opakowanie i wygląd. Olejek dostajemy w szklanym opakowaniu z turkusowymi elementami. Produkt ma kolor żółty, więc na prawdę zachęcająco się to prezentuje. Polubiłam go również za zapach. Nie potrafię go opisać, jednak myślę, że spodobałby się większości z Was. Przyjemnie pozostawał na włosach. 
Olejek okazał się fajną sprawą przy pielęgnacji końcówek, jednak efekt zawsze był krótkotrwały i jak wiadomo po składzie nie przyczynił się do poprawy stanu moich włosów. Myślę, że do niego powrócę po jakiejś przerwie bo bardzo spodobał mi się zapach i chociażby ta parogodzinna miękkość włosów/końcówek.
Zastanawiam się nad kupnem serum do końcówek z Avonu. Koniecznie dajcie mi znać, jeżeli je miałyście, czy daje podobny efekt :) 






13 komentarzy:

  1. Mam zamiar zamówić tą kuracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o serum to wg mnie bardziej obciąża włosy, jednak efekt daje bardzo podobny :). Co do tego specyfiku to daje podobne efekty jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tego specyfiku i zgadzam się w stu procentach z twoją opinią, bo u mnie sprawa wygląda tak samo:) może nie jest to produkt rewelacyjny ale dość dobry:) cena rónież jest przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład raczej średni, dlatego się na niego nie skusiłam, ale miło, że przynajmniej działa zaraz po użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, ze serum do końcówek jest nieco lżejsze. Ten arganowy taki gesty jest. Działają podobnie, zapach trochę inny. I mi się wydaje ze to na końcówki ładniej nabłyszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  6. Dotarł do Ciebie e-mail? bo czeka na Ciebie pewna niespodzianka i nie wiem, czy jesteś tego świadoma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm moja znajoma sobie bardzo chwali ten olejek ja osobiście go nie miałam :)

      Usuń
  7. pewnie wypróbuje jak skończe moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na mnie niestety nie podziałalo;>
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt. Niestety nie miałam jeszcze przyjemności go używać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...