czwartek, 15 sierpnia 2013

Pierwszy raz z farbkami akrylowymi+ Biedronkowe łupy


Hej wszystkim! Ostatnio zaopatrzyłam się w zestaw farbek akrylowych, które miały mi pomóc w lepszym robieniu wzorków na paznokciach. Powiem Wam szczerze, że o wiele lepiej się z nimi pracuje niż ze zwykłymi lakierami. Co prawda nadal nie mam idealnego pędzelka- ale już widzę, że gdy będę ćwiczyć będzie to dobrze wyglądało. Powyżej widzicie pierwszą próbę. Co prawda średnio udaną, ale lakierem wyszłoby to o wiele gorzej :) 
Polecacie jakąś firmę gdzie mogę kupić poszczególne kolory farb akrylowych?
Wczoraj odwiedziłam Biedronkę i oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zgarnęła. Wzięłam masełko z Nivei za 7zł, wersja malinowa w połowie jest już zużyta, a za taką cenę żal było nie wziąć. Zapach na zime będzie idealny. Również do koszyka wpadły nowości od Cleanic. Kupiłam je z myślą o moim wrześniowym wyjeździe.Na samym końcu totalny niewypał. Płatki ze zmywaczem do paznokci. Wzięłam wersje jagodową i nie dosyć, że ma okropny zapach to jeszcze totalnie nic nie zmywa. 
Coś kupiłyście w Biedronce?


30 komentarzy:

  1. śliczny manicure ;)
    też kupiłam to masełko, pokazywałam swoje zakupy wczoraj na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na 1 raz to i tak Ci dobrze wyszły :) masełka Nivea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazurki :) ja mam zamiar kupić masełko i peeling z joanny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne serducha! ja jutro idę do biedrony po farbę, odżywkę z garniera i zmywacz w płatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście pisałam o tym zmywaczu- tragedia

      Usuń
  5. Śliczne pazurki :) Również wczoraj byłam w Biedronce i wpadło mi kilka ciekawych rzeczy do koszyka :) Też pojawią się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pazurki ;)
    Ja w Biedronce jeszcze nic nie kupiłam, dopiero wczoraj się dowiedziałam o kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chusteczki są świetne, myślę, że je polubisz

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również zaopatrzyłam się w chusteczki i zmywacz w płatkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja ominęłam wszystko szerokim łukiem i stwierdziłam "wszystko co mi potrzebne, mam", później wróciłam się tylko po żel-peeling do mycia twarzy a tylko z tego powodu iż mój znalazł się w denkowej torbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę zakupic to masełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam ten zmywacz i jak dla mnie jest idealny. :) Jednym płatkiem zmyłam całe paznokcie a zapach też jak dla mnie miły, nie śmierdzi tak jak inne zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam ten zmywacz i jak dla mnie jest idealny. :) Jednym płatkiem zmyłam całe paznokcie a zapach też jak dla mnie miły, nie śmierdzi tak jak inne zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pędzelek to podstawa, kup sobie naprawdę cienki (ja kupuję bardzo tanio) a różnica na pewno będzie ogromna:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Farbek poszukaj w sklepach papierniczych, albo dla artystów. Pewnie będą tez w większych supermarketach w działach z rzeczami do szkoły, lub dla plastyków. Firmy nie polecę - ja kupuje zazwyczaj najtańsze.
    Warto jedynie zwrócić uwagę na poziom krycia. Oczywiście lepsze są te mocniej kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to zmalowałaś :)
    ja ci polecam ten sklep: http://www.dobrarada.com.pl/
    są tam pojedyncze kolorki farbek do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyszło, a co ważne- z każdym zdobieniem będzie coraz lepiej :)
    sama myślę o farbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w Biedrze kupiłam peelingi Joanny, lakiery Eveline i zmywacz w płatkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyszło;) U mnie w biedronce już wczoraj wieczorkiem było wszystko przebrane;/ Kupiłam tylko masełko do ust...

    OdpowiedzUsuń
  19. uroczy manicuire:) Widze każda z nas w nowej gazetce z biedronki znalazła coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładnie te serduszka wyszły :) Ja też muszę sobie w końcu kupić farbki i pędzelki i będę tworzyć hehe ;p
    Masełko Nivea też lubię, mam karmelowe :)
    A dobrze wiedzieć, że te płatki to lipa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w Biedronce też kupiłam masełko ale to karmelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. szukałam jakiś farbek ale znalezc nie moglam :(
    u fajne zakupki :P

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja kupiłam książki w Biedrze no i rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie!:) Mam to samo masełko do ust, mnie jednak rozczarowało, kupiłam je za ok 10 zł i uważam, że za tą cenę powinno się już kupić coś lepszego... zapach też mnie nie powalił, może inne wersje zapachowe są lepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...