poniedziałek, 19 sierpnia 2013

TAG: 50 faktów o mnie :)


Hej wszystkim! Ostatnio prawie na każdym blogu pojawił się ten tag. Bardzo mi się spodobał, ponieważ mogę się o Was czegoś więcej dowiedzieć. Dla zainteresowanych-parę(naście) faktów o mnie:

1. Mam na imię Maja :) Choć osobiście preferują gdy mówią do mnie Majka. Mam wrażenie, że to brzmi milej.
2. Jestem totalną kociarą i bałaganiarą. Nie mam pojęcia jak to się dzieję, że rano robię porządek, a wieczorem nic już na to nie wskazuje.
3. Trochę odpychają mnie ludzie, którzy cały czas imprezują lub nie lubią zwierząt. Od początku mniej ich lubię i nie wejdę z nimi w bliższe relacje.
4. Moimi uzależnieniami są książki (Lackberg, Zafon) i laptop. Tak często go używam, że wszystkie modele strasznie szybko się psują ;/ Mój obecny ma ok 4 lat i już ledwo zipie.
5. Jestem ze swoim chłopakiem już prawie 4 lata i liczę na to, że zostaniemy już ze sobą :)
6. Uwielbiam język francuski. Brzmi on dla mnie niezwykle i cudownie. Za to nie jestem fanką naszego rodowego języka. Mam wrażenie, że strasznie skrzeczymy :P
7. Lubię oglądać filmy z Colinem Firthem. Od kiedy zagrał Darcy'iego jestem nim totalnie oczarowana.
8. Marzy mi się mieszkanie we Fracji i zwiedzanie świata. Póki co nie mogę sobie na to pozwolić, ale kto wie co będzie w przyszłości.
9. Od 7 lat choruje na łuszczycę.
10. Przez co stałam się bardzo płaczliwa, nadwrażliwa, a moja samoocena jest dość niska. Na szczęście człowiek dojrzewa przez całe życie i na pewno mam już do tego trochę większy dystans niż gdy byłam młodsza. W końcu każdy na coś choruję, ma jakąś dolegliwość. Jedynie boli mnie głupota ludzi, którzy często nie wiedzą, że ranią drugą osobę.
11. Urodziłam się i póki co mieszkam w Poznaniu. Piąteczka dla wszystkich poznanianek :)
12. Od zawsze uwielbiałam oglądać horrory, ale zawsze z kimś-zazwyczaj starszą siostrą.
13. Kiedyś chciałam pracować w szpitalu psychiatrycznym (?!). Całe szczęście, że mi to przeszło.
14. Uwielbiam morze, plaże, szum fal i lenistwo.
15. Moją ulubioną bajką z dzieciństwa jest Kubuś Puchatek. Do teraz darze ją wielką sympatią.
16. Uwielbiam gdy pada deszcz, jednak...
17. Panicznie boje się burzy. Kiedyś uderzył piorun w drzewo przed moim rodzinnym domem. Oczywiście telewizor i wszystko co było podłączone szlag trafił ;/ Od tamtej pory na prawdę boje się tego, że to ja mogę być jego kolejnym celem.
18. Jestem lakieroholiczką. Uwielbiam obmacywać buteleczki, oglądać, czytać sto razy nazwę, marzyć o drogich lakierach lub tych niedostępnych. Istne szaleństwo. Każdy nowy zakup/prezent sprawia mi ogromną radość.
19. Zdałam prawo jazdy już rok temu, jednak od tamtego czasu nie byłam za kółkiem. Mam nadzieję, że w końcu się przekonam.
20. Przez długi okres w swoim życiu miałam kompleksy dotyczące mojego nosa (ma garbika) i skąpego biustu. Z czasem przestałam się tym tak przejmować.
21. Opiekuje się 4 kotami z czego trójka rodzeństwem, które uratowałam dwa miesiące temu. Posiadanie takiej gromadki wcale nie jest uciążliwe gdy ma się ogród. Gdyby teraz miały być w schronisku lub w ogóle nie żyć.. Z pewnością nie żałuję swojej decyzji.
22. Przesłodzoną herbatę z miętą lub cytryną mogłabym pić na okrągło.
23. Panicznie boje się pająków i innych robali. Ja na prawdę rozumiem, że to też są stworzenia, ale ja im się do domu nie pcham ;/
24. Często bywam niecierpliwa. Szybko się irytuję, a gdy mam nasze kobiece dni to już w ogóle.
25. Czuje się zniesmaczona widząc kobiety w cienkich legginsach i króciutkich koszulkach. To powinno być karalne.
26. Lepiej do mnie nie podchodzić gdy jestem głodna, po posiłku jak najbardziej :)
27. Zawsze chciałam mieć dziadków na wsi. Taką odskocznię od Poznania.
28. Nie jem większości mięs, ponieważ najzwyczajniej w świecie mi nie smakują. Ludzie tego nie rozumieją. Zaraz zaczynają się wręcz docinki, że jestem wegetarianką lub weganką bo nie chce tłustego mięcha. Nie lubię i tyle :)
29. W zeszłym roku byłam u dentysty około 30 razy. Nie pytajcie co to był za koszmar.
30. Nie potrafię zająć się roślinami. Wszystkie usychają- nawet kaktusy.
31. Nie jestem osobą, która musi być ciągle w towarzystwie. Czasami lubię pobyć sama ze sobą. Źle się czuje w tłumach.
32. Dwa lata temu miałam złamany środkowy palec u dłoni. Gdy założyli mi szyny efekt był komiczny. Wszyscy się z tego śmiali :D
33. Przez długi czas nie znosiłam koloru zielonego, teraz nie przepadam za mocnym pomarańczem. Nie mam ani jednego ubrania w tym kolorze.
34. Trudno przychodzi mi wybaczanie, choć sama popełniam błędy.
35. Harry Potter, Władca Pierścieni- bardzo lubię oglądać te filmy, ten klimat.
36. Tydzień temu przypaliłam sobie włosy świeczką. Nie pytajcie jak to się stało- sama nie wiem. Smród był okropny. Do teraz patrze z ukosa na tą świeczkę.
37. Zawsze chciałam grać na pianinie, jednak nie mam do tego ani talentu, ani cierpliwości. Keyboard stoi zakurzony w kącie.
38. Bardzo podoba mi się imię Amelia. Jeżeli kiedyś będę miała córkę to na pewno będzie miała tak na imię. Tatuś będzie musiał się dostosować :)
39. Uwielbiam klimat świąt Bożego Narodzenia. Te kolędy, choinki, nastrój.
40. Nie znoszę kiedyś w autobusie ktoś słucha muzyki bez słuchawek. W myślach wywalam jego telefon przez okno.
41. Mam 172 wzrostu i ważę około 60 kilogramów, ale przez tą ilość słodyczy, które pochłaniam niedługo się to zmieni.
42. Uwielbiam czekoladki After eight. Ich zapach jest cudowny. Dlatego poszukuje kosmetyków tak pachnących.
43. Czuję się niepewnie w krótkich spódniczkach i sukienkach. Mam wrażenie, że zaraz mi je podwieje.
44. Zimą tonami pożeram (nie jem, pożeram) mandarynki. Latem przestawiam się na borówki.
45. Szybko potrafię się zdenerwować z błahego powodu- to często bywa dla mnie uciążliwe.
46. Pomimo tego, że jestem blogerką mam tylko jeden róż do policzków.
47. Od jakiś 5 lat nie byłam za granicą. Strasznie mi tego brakuje :(
48. Nigdy nie wiem jak zareagować gdy dostaje prezent, co gorsza co mam zrobić gdy mi się nie podoba.
49. Nie przepadam za gotowaniem, wolę robić desery.
50. Prowadzenie bloga daje mi niesamowitą satysfakcję- głównie dzięki Wam :) :*

27 komentarzy:

  1. Faktycznie prawie każdy blog zamieszcza ten Tag ;) chociaż nie ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo się opierałam, ale co mi szkodzi :)

      Usuń
  2. Dobrze napisane i fajnie poznać cię od innej strony. Nie lubię tych czekoladek After eight.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jak można ich nie lubić :D

      Usuń
  3. 15 <3 też jestem fanką Kubusia Puchatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 25 ma tak samo!
    Tez mialam kiedys złamany środkowy palec,wszyscy mieli z tego ubaw ;)
    Przesylam pozdrowienia z Paryza ;)Bisous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W Paryżu jesteś na stałe czy tymczasowo? :)

      Usuń
  5. Ja jakoś nie mogę się zabrać do tego tagu, ale może w końcu mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. COLIN! <3
    Od paru lat jestem absolutnie, beznadziejnie zakochana w panu Darcy'm!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, całkiem sporo Twoich punktów mogłabym przypisać i sobie :) Chociaz bałaganiarą to nie jestem i nie przepadam na byczeniem na plaży. Ale uwielbiam Wladce Pierscieni, czekoladki After Eight, kociaki, Colina Firtha :p... i sporo innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że są osoby, które lubią to co ja :) Szkoda, że tak mało ich obok mnie.

      Usuń
  8. Widzę, że i kilka punktów mogłabym śmiało przypisać sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam tylko jeden róż do policzków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się czyta takie fakty o kimś. Można lepiej poznać :D
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając wiele mogę przypisać do siebie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że mamy sporo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czytać ten tag :) Też lubię Colina Firtha i chciałabym podróżować :)
    I też łatwo mnie zdenerwować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też boję się burzy;/
    uwielbiam mandarynki:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ten tag :) A moja przyjaciółka córeczce dała na imię Amelia super jest :) I w ogóle horrory i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam, gdy pada deszcz ;) Kocham jego zapach <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię Colina Farella, zazdroszczę Poznania - zawsze chciałam tam pojechać :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...