czwartek, 29 sierpnia 2013

THRILLING ME SOFTLY (LE Catrice)


Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuje Wam zdjęcia edycji limitowanej Catrice, która uwaga, uwaga- ma się pojawić w Polsce. Kolekcja ma być dostępna pod koniec września i jest zainspirowana Halloween. Nie wiem jak wy, ale ja jako fanka horrorów idealnie wczuwam się w ten klimat. Kuszę mnie dwa lakiery (Suspect i Occult). Zobaczymy jak reszta będzie się prezentować.
Coś Was zainteresowało? :)

C01 Soft Thrill, C02 Gentle Thrill

C01 Deep Black

C01 Deep Black, C01 Ultra Black

C01 Innocent, C02 Thrilling, C03 Fatal

C01 Feverish, C02 Daredevil

C01 Discreet, C02 Suspect, C03 Occult, C04 Allure, C05 Daredevil



12 komentarzy:

  1. Lakiery do ust mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolekcja ładna, ale raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się w miarę ciekawie :) Ciekawe jak wrażenia na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się dwa mazidła do ust i dwa lakiery. ale chętnie przyjrzę się bliżej cieniom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrójne cienie są genialne! Już się nie mogę doczekać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo podoba mi się ta druga paletka cieni ale i szminki mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kolekcja, też mi pasuje ten klimat :) I zaciekawiły mnie 3 ostatnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj.. nie widzę nic ciekawego dla siebie;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowały mnie jedynie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...