piątek, 2 sierpnia 2013

Łupy/zakupy lipca:)


Hej wszystkim :) W czerwcu kupiłam mało rzeczy. Część pochodzi z wymianki, a część dostałam. Cała reszta była mi niezbędna (prawie). Co wy kupiłyście w tym miesiącu? :)

PRZYPADKOWO TEN POST POJAWIŁ SIĘ NA CHWILĘ 2 DNI TEMU-WYBACZCIE POMYŁKĘ.


Szampon i odżywka od Schwarzkopf- od paru dobrych lat nie miałam nic z tej firmy, więc pokładam w niej wszelakie nadzieje na poprawę stanu moich włosów.
Balea, szampon do włosów brązowych- mam go z wymianki.
Balea, serum do włosów- również z wymianki. Jeszcze nie używałam tych produktów.


Serum z Eveline- bardzo podoba mi się jego zapach, intensywne testowanie trwa.
Avon balsam- trafił do mnie przypadkowo, zostawiam go na wakacyjny wyjazd.
Krem do rąk z Lirene- póki co jestem jak najbardziej zadowolona.
Mgiełka od Avonu- pachnie bardzo ładnie i była tania, żal było nie kupić.


Perfecta SPA- moje stopy przeżywają teraz tragiczny okres..
Próbka olejku z NUXE- Pani w aptece była bardzo hojna.
Perfecta peeling drobnoziarnisty- jeszcze nieużywany.
Biosilk- kupiony w Biedronce za grosze.
Peeling z Farmony- póki co jest to jeden z najgorszych kosmetyków jakich miałam.


Prezent od mojego M. lakier, który chciałam od dawna- Polka.com

30 komentarzy:

  1. opiczek super;D u mnie dziś taki sam post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mgiełka Miami Party jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Farmona najgorsza ? eee ... chyba to jakaś pomyłka ;) Ja uwielbiam !

    Piekny ten OPI-k :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest dla mnie tak chemiczny, że aż nie do zniesienia :)

      Usuń
  4. U mnie też zakupy. Uwielbiam odżywki w spray z Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pachnie ta morela z avonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym, że to morela ;/

      Usuń
  6. Odżywkę z Gliss Kura bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety szampony z Gliss Kur w ogóle się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Polka.com jest śliczna <3 a jaki lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten balsam do biustu z Eveline i jestem bardzo zadowolona polecam zapach rzeczywiście ma nieziemski ;D

    obserwuje i zapraszam: http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podobał zapach tej mgiełki z Avonu, ale w końcu jej nie kupiłam :D
    A jaki super prezent od M.! Czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  11. serio ten peeling taki lipny? a wygląda tak zachęcająco :(

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś ten zestaw do włosów z gliss kura i sprawdził się u mnie całkiem dobrze - niestety, po dłuższym stosowaniu obciąża włosy. Czekam na pełną recenzje peelingu z Farmony, ponieważ bardzo mnie on kusił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety zapachu serum od Eveline nie mogę już znieść. Po kilku opakowaniach już mnie mdli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Jest dość intensywny :)

      Usuń
  14. Też mam tą mgiełkę Avonu- bardzo fajny zapach na lato.:) Miałam też krem do twarzy o zapachu brzoskwini jak Twój balsam. Śliczny ten lakier OPI! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa serii Gliss kur, nigdy jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten szampon Balea i u mnie niestety zupełnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo tego ;) świetny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pachnie ten peeling z tutti frutti? pewnie bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...