wtorek, 24 września 2013

Moja propozycja lakierów na jesień :)


Witam :) Jak dobrze wreszcie pisać post na bloga. Propozycja lakierów na jesień miała się pojawić wczoraj, ale życie płata figle i po prostu o tym zapomniałam. Szczerze mówiąc znudziły mi się już pastelowe i neonowe kolory, więc bardzo się cieszę, że teraz nadszedł czas na noszenie ciemnych paznokci. Wiem, że niektórzy nie kierują się porami roku, ale ja po prostu instynktownie wybieram w jesień i zimę ciemniejsze odcienie :)

Jakie odcienie Wy preferujecie na ten sezon?

W tym roku zdecydowanie będzie u mnie królowała czerwień, zieleń, fiolet i granat. Przez ostatni miesiąc na moich paznokciach gościł tylko lakier z OPI w ciemnym, ceglastym kolorze. Lakiery, których jeszcze nie widzieliście na moim blogu niedługo się pojawią. Oto moje propozycje:


Miss Sporty, nr 510- jeszcze nie miałam go na paznokciach, ale kolor jak najbardziej mi się podoba.
Revlon, Fashionista- Dla mnie idealna ciemna, zgniła zieleń. Na zdjęciu kolor wyszedł zdecydowanie jaśniej.
OPI, Skyfall- mam go cały czas na paznokciach, dla mnie hit tej jesieni.
Miyo, Mirage- Nie mogło oczywiście zabraknąć złota, tym razem sięgnęłam po Miyo.
Golden Rose, nr 16- piękny, soczysty granat, który możecie zobaczyć na moim blogu. Ta seria mnie zauroczyła.


Golden Rose, nr 286- jasna czerwień zawsze wygląda elegancko.
Catrice, After eight- piękna zieleń z drobinkami. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na paznokciach.
Golden Rose, nr 31- nowy nabytek kupiony z myślą o jesieni, uwielbiam fiolet.
Essence, Do you speak love?- na zdjęciu wyszedł zdecydowanie za jasno. Jest to po prostu ciemna czerwień, odrobinę wpadająca w bordo.
Wibo, nr 18- ciemny, wręcz czarny granat. Idealny na deszczowe dni.

32 komentarze:

  1. Essence, Do you speak love? - jak najbardziej jestem na tak! :D złoto i jeszcze raz złoto... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie dzieliłam i nie dzielę lakierów wg sezonów ;) Noszę to, co lubię i na co mam ochotę. Dużo też zależy od okazji.
    Podoba mi się Skyfall, wybitnie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten od Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciemne lakiery! Wszystkie z powyzszych mi sie podobaja :)
    Ja na jesien rezygnuje tylko z miety, bo to typowo letni kolor dla mnie. Reszte nosze caly rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zestawienie ;)
    moim hitem tej jesieni będzie GR rich color 28 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym granacie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to w sumie same deszczowe dni :/ A lakiery szczególnie czerwienie do mnie przemawiają a cały czas jestem ciekawa tych nowych lakierów z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolorki ;) czerwień mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skyfall jest przepiękny :)
    Lubię też serię Rich Color z GR, mam kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wybieram kolor w zalezżności od nastroju, teraz stawiam na różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie lakier z essence i GR

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwienie i złoto to idealne propozycje dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie każda jesień kojarzy się z fioletem, złotem i pomarańczą na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak ten OPIk wygląda na pazurkach :)
    Essence też wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam jakiegoś podziału na pory roku, ale myślę, że częściej będą gościły u mnie brązy i szaraczki, chociaż neonami nadal będę malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba lakiery Golden Rose wpadły mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie na jesień odpowiednie są czerwienie, brązy, fiolety, szarości i pomarańcze :) Tak, jak jesienne liście, ewentualnie może być coś z khaki :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś zrobić dokładniejsze zdjęcia koloru tego lakieru z Catrice? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja szaleję z kolorami i jesień mi nie straszna :D (na razie, ale pewnie nadejdzie moment kiedy przerzucę się na ciemniejsze kolory..)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ten kolorek z Miss Sporty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kolory mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fiolet fiolet i jeszcze raz fiolet <33 oraz brąz


    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolorki :) Zwłaszcza ten z Revlonu! Ja jesienią stawiam najczęściej na czerwienie i bordo :)
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiolet Golden Rose to mój kolor, kocham taki fiolet ;) dziś mam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog, fajnie sie go czyta i ogląda ;)
    wesolych swiat!
    zapraszam do mnie:)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie fioletowy Golden Rose to hit tej jesieni i zimy, to mój najczęsciej używany lakier i super się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesien jesien, dawaj lakiery na wiosne:))) ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień to kolor na każdą porę roku :) Uwielbia ją!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmieniam adres bloga
    www.asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...