czwartek, 12 września 2013

Mus do ciała z zieloną herbatą (Perfecta)


Hej wszystkim! Nawet nie wiecie jak się stęskniłam za blogowaniem. Nad morzem spędziłam cudowny czas, ale niestety tamtejszy Internet nie pozwolił mi na systematyczne dodawanie postów. Wreszcie powracam z nowymi postami :) 

Cena: ok 10-15zł
Dostępność: większość drogerii
Pojemność: 250ml

Wiecie jak uwielbiam zapach zielonej herbaty w kosmetykach. Mam mgiełki zapachowe, szampon i teraz do mojej skromnej kolekcji doszedł mus do ciała. Nie mogłam się powstrzymać i podczas zakupów w Lidlu kupiłam go za mniej niż 10zł. Z czystą przyjemnością zabrałam go na swoje wakacje.
Jak dla mnie większość opakowań musów i maseł z Perfecty czy też z Farmony mają cudowne opakowania. Dla kogoś kto jest wzrokowcem, takie plastikowe pudełeczko sprawia, że aż chce się go używać. Trochę nie rozumiem dlaczego na zakrętce jest napis, iż jest to pojemność XL, skoro to jest standardowa pojemność. 
Jako fanka zielonej herbaty wręcz rozpływam się przy tym zapachu. Jest to jeden z najlepiej pachnących kosmetyków jakie miałam przyjemność używać. Woń jest delikatna, nienachalna dzięki czemu szybko się nam nie znudzi. Mój M. wręcz zakochał się w tym zapachu. Jest naprawdę bardzo orzeźwiający i świetnie sprawdził się na wakacjach, gdzie słońce jednak momentami mocno grzało, a nogi były wysuszone.
Kolor jak możecie zauważyć ma jasno zielony. Całkiem przyjemny. Konsystencja również mnie zadowala, choć nie jestem pewna czy tak sobie wyobrażałam mus :) Dobrze się rozprowadza i nie mam w rezultacie żadnych zastrzeżeń co do tego produktu. Jedynie mogę ostrzec posiadaczki długich paznokci, że takie opakowanie wcale nie jest wygodne, ale też nie sprawia sporego kłopotu. Nawilża powiedziałabym, że standardowo. Efekt utrzymuje się jeden dzień.
Podsumowując jestem zachwycona tym musem. Jestem pewna, że do niego powrócę, bo zapach ma po prostu dla mnie obłędny :) 





22 komentarze:

  1. pierwszy raz widze ten mus od Perfekty ;) zapach musi być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawie,bede o nim pamietac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona herbatka... Lubię ją pić, ale jeśli chodzi o zapach to nie jestem wielką fanką ;).
    Pamiętam jak raz przed akademią, razem z koleżanką w liceum, psiknęłyśmy się takim zapachem. Śmierdziało niemiłosiernie i od razu wylałyśmy na siebie tony innych perfum ;D

    abc-kobiet.blogspot.com ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak pachnie na żywo - bo teraz to tylko mogę sobie wyobrażać. Z Perfecty mam balsamy ale czekają w kolejności bo mają dość długie terminy przydatności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością kupie, tez lubię zapach zielonej herbaty ;) aczkolwiek mój chłopak twierdzi, że pachnie jak wywar z nadgniłych warzyw xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stosować takie musy, szczególnie latem, więc muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach może być fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię zapach zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no będę musiała wypróbować, skoro tak chwalisz zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W biedronce jeszce widziałam u siebie w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam na niego ochotę i jak tylko uszczuplę moje zapasy do smarowania ciała (o ile to w ogóle nastąpi;)) sięgnę po niego.

    OdpowiedzUsuń
  12. O coś dla mnie, w końcu kocham zieloną herbatę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam wersję z porzeczką :) ale jeszcze nie próbowałam, szkoda że nie było tej bo uwielbiam zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak pachnie, bo na tą wersje też mam ochotę :)

      Usuń
  14. ciekawa jestem zapachu lubię stosować ładnie pachnące balsamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zieloną herbatę, a zapach to już w ogóle :) jestem ciekawa jak by u mnie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zapach zielonej herbaty, więc z chęcią wypróbowałabym ten mus :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...