poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Powrót do blogowania: nowy blog

Witam!
Nawet nie wiecie jakie to dziwne uczucie ponownie pisać post na bloga. Moja przerwa od blogosfery trwała ponad dwa lata i od tamtego czasu wiele się zmieniło. Dużo razy myślałam o powrocie jednak dopiero teraz po wielu za i przeciw postanowiłam założyć nowego bloga i ponownie rozpocząć swoją przygodę w Internecie. Poniżej podaję Wam adres, pod którym aktualnie mnie znajdziecie (tym razem o różnorodnej tematyce), a co stanie się z tym adresem- nie mam pojęcia, planuje zapisać swoje posty jako pamiątkę (ta jakość i ilość błędów w pierwszych postach zawsze wprawia mnie w śmiech). Mam nadzieję że część z Was pozostanie nadal ze mną :) Tymczasem tym, którym tematyka mojego nowego bloga nie odpowiada- bardzo dziękuję za spędzony ze mną tutaj czas! Do zobaczenia.


NOWY BLOG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...